Hanis Ghazali Stories Mories
assalammualaikum
Wednesday, April 4, 2012 | 4:39 AM | 0 comments
kinushiwa :D . hye hanis yg taip hari ini . hari ni hanis pon x tau nak post apa . yang hanis cuma nak kongsi kat korang siket jew lah . sbb hari xdx yg special pon . hanis tawu hanis pendek . ha ! niey yang nak story niey . ada budak laki niey . dye putih , tggi dri aku --' . kalao nak cakap ngn dye pon kna langut ataih . identiti aku rahsia kan jew lah . kesian dye nanty . dye everyday kalao jumpa ja , dye x penah miss sebot satu perkataan niey " ADEK ADEK KU " ayat dye mmg lah x sepelik , x selawak . tapi kalao ampa pikiaq balik . adek adek pendek kan ? ha ! yang tuwh lah dye maksud kan . dye maksud kan hanis pendek . kalao pompuan pendek x pelik sgt kan ? lain lah kalao laki pendek --' , iya lah pelik ! tapi org tua2 kata lelaki pendek nanty kahwin murah rezeki *k gatai dah . haha :D . aku nak cerita tuwh ja kat hampa . hehe . dgan kata akhir manis hanis , SELAMAT MALAM U ALL'S :') agoogooo .

00 Cuppycake(s)
Older Post | Newer Post
Le Owner

Hi ,Assalammualaikkum !
I'm Hanis , sweet fourteen , stay at P.Pinang *Malaysia

Le Darl

My beloved sister ♥
Sayang dye ♥

Le Credit
Template By :Ira Syahirah

TITLE SIDEBAR

About
Links
Entries